- Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.
Wij verlenen een vol jaar garantie op de revisie werkzaamheden.
Elke type batterij en accu neemt in de eerste ladingen en ontladingen nog toe in capaciteit. Na ongeveer 5-10 ladingen is dat maximaal. U kunt dan de indicator checken door de batterij eens helemaal leeg te rijden nadat deze 100% geladen is en dan weet u hoever u werkelijk kunt fietsen.
Uw batterij en lader worden volgens een planning onderzocht op werking en conditie: dit moet overeenkomen met uw klacht(en). In theorie kan het probleem in de fiets zitten en dan heeft revisie helemaal geen zin.
Deze controle kost € 25,00. Deze kosten vervallen bij revisie.
Er zijn batterijen waarbij de elektronica “communiceert” met de fiets, deze Accell B-400 fietsaccu is daar een voorbeeld van. Hierbij is het belangrijk dat we tijdens de revisie de componenten controleren. Dit is helaas uitsluitend mogelijk als de batterij al open en deels ontmanteld is. In sommige gevallen kan het zijn dat we u mede moeten delen dat uw batterij niet voor revisie in aanmerking komt, ondanks dat de batterij nog wel wat deed voordat u deze inleverde. Als we de demontage van de batterij al hebben uitgevoerd is het dus mogelijk dat u geen revisie kunt laten doen maar ook de oude batterij niet meer kunt gebruiken.
In sommige gevallen is de oorzaak van een slechte accu te herleiden naar waterschade aangezien de meeste batterijen niet waterdicht zijn uitgevoerd door de fabrikant met dezelfde consequenties als bovenstaand.
Ook testen wij altijd de werking van de lader vooraf en na de revisie zodat we zeker zijn dat alles functioneert. Echter komt het voor dat de lader niet vooraf te controleren is omdat de batterij te slecht is. Het kan dus zijn dat pas na de revisie de lader te controleren is en dan pas merken dat deze defect is.
Merk: | Accell Group |
Model: | B-400 |
Techniek: | Li-Ion |
Voltage: | 36v |
Capaciteit (Ah): | 10Ah |
Reviseerbaar: | Ja |
Wij verlenen een vol jaar garantie op de revisie werkzaamheden.
Elke type batterij en accu neemt in de eerste ladingen en ontladingen nog toe in capaciteit. Na ongeveer 5-10 ladingen is dat maximaal. U kunt dan de indicator checken door de batterij eens helemaal leeg te rijden nadat deze 100% geladen is en dan weet u hoever u werkelijk kunt fietsen.
Uw batterij en lader worden volgens een planning onderzocht op werking en conditie: dit moet overeenkomen met uw klacht(en). In theorie kan het probleem in de fiets zitten en dan heeft revisie helemaal geen zin.
Deze controle kost € 25,00. Deze kosten vervallen bij revisie.
Er zijn batterijen waarbij de elektronica “communiceert” met de fiets, deze Accell B-400 fietsaccu is daar een voorbeeld van. Hierbij is het belangrijk dat we tijdens de revisie de componenten controleren. Dit is helaas uitsluitend mogelijk als de batterij al open en deels ontmanteld is. In sommige gevallen kan het zijn dat we u mede moeten delen dat uw batterij niet voor revisie in aanmerking komt, ondanks dat de batterij nog wel wat deed voordat u deze inleverde. Als we de demontage van de batterij al hebben uitgevoerd is het dus mogelijk dat u geen revisie kunt laten doen maar ook de oude batterij niet meer kunt gebruiken.
In sommige gevallen is de oorzaak van een slechte accu te herleiden naar waterschade aangezien de meeste batterijen niet waterdicht zijn uitgevoerd door de fabrikant met dezelfde consequenties als bovenstaand.
Ook testen wij altijd de werking van de lader vooraf en na de revisie zodat we zeker zijn dat alles functioneert. Echter komt het voor dat de lader niet vooraf te controleren is omdat de batterij te slecht is. Het kan dus zijn dat pas na de revisie de lader te controleren is en dan pas merken dat deze defect is.
Merk: | Accell Group |
Model: | B-400 |
Techniek: | Li-Ion |
Voltage: | 36v |
Capaciteit (Ah): | 10Ah |
Reviseerbaar: | Ja |